513h kvar

513 timmar kvar tills jag får köra min underbara bil igen :D Gud så mycket jag längtar, kommer bli en jävligt rolig jul haha! Ska till Ikea & Finland samma dag som jag får tillbaka körkortet så det blir guld. Ska fara med Tina och hennes morsa, vet inte än om vi ska köra min eller Tinas morsas bil, hoppas på den förstnämnda.

Skottade just av bilen, ladda batteriet lite och körde in den i garaget så den får tina upp och få fulladdat batteri. Måste göra (farsan måste:D) en ventiljustering så snart jag får börja köra igen, så monstret lever flera år till!
 
Jag & älskling har bestämt oss att fara till en speciell plats på julafton och öppna varandras julklappar, i bilen! Kommer bli jävligt skoj.
 Nåja, ska softa lite nu, tju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0