Sommar!

Nu nalkas sommaren, fiskesäsongen har börjat med BESKED! Jag, KalasClas EmeFet och Jonas  har blivit radargänget. Men fiskelyckan har inte varit den bästa, vi har för helvete tjuvfiskat där det är fiskeförbud till och med! Och EN fisk har vi fått sammanlagt, och vem drog upp den tror ni ;)?

Jag orkar inte skriva något supderduper inlägg så jag ger mig snart. En sak till som jag bara måste få skriva som jag tycker var skitrolig,,. - Efter krogen åkte en kompis med en tjej hemåt, varpå tjejen frågar "Du vill inte röka och följa med hem?" Han svarar "Jag kan röka, men sen ska jag hem".. Då frågade jag och några polare lite förundrade "Varför följde du inte med hon?" Han sade "Nja man måste ju sortera. Om vi säjj söjjn.. Du är godis sugen, inte fan köper du lakrits om du inte tycker om lakrits" HAhaAaha :D Godnatt


Jonas tog en KUNG bild på Clas :D
image2

Emme :D
image3image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0