Då vare dags igen!

En ny natt, och ett färskt blogginlägg! Var fan ett tag sen jag uppdaterade senast, har haft mycket annat att göra så ;) Halloween och allting liksom! Jag började med att klä ut mig till en industri arbetare (är ju en haha) och slutade som raggare ala Ronny och Ragge stuket typ, monsterpolisonger och snus under hela överläppen! Min babe var katt, och hon var grymt söt! ;)

Nåja, just nu har jag inget speciellt för mig, käka just mackor och såg lite på Tv, såg på discovery, det var blod svett och tårar. Dom var på en oljerigg och skulle borra, men dom drog nitlott och hitta inget, så dom fick börja flytta om det 60meter höga borrtornet, med en vikt på 700ton eller vad det var så kunde det inte varit så lätt. Det var en kamp mot tiden eftersom dom som arbetarna hyrt tornet av var påväg och hämta det, så dom hade sju dagar på sig att fixa olja. Sista dagen fixa dom det! Fan vad ansträngande jobb alltså!

Ska spela OT snart, Tina är inte här så ska få sova själv =( Kommer vara fett tärt, dock kommer jag nog somna gott då jag vet att vi ses imorrn, och ju fortare jag somnar desto fortare ses vi ;)

Några pix på oss från Halloween plus en solo-bild på hövdingen själv!





Sen skulle det sitta på sin plats med några väldigt snabbskrivna yrerirader!

Ett tu tre, klockan står på sne, tri fyr fem, klockan slår igen. Mini majni moe, köp en bullens pilserkorv!
 Så sa Lennart Erkanschån när han börne me Amazon dells bakaxchla lossne å for iväg dell McDonalds rondellen uti Preem, sen gick han borti Sundsgäätan dell rondellen för å hämt opp bakaxchla! Han hive opp na på ryggn å traske dell schtan igen, för å sätt oppå axcheln alén!

Kommentarer
Postat av: Tina

Snart ses vi älskling, saknar dig hjärtat :)

2008-11-03 @ 02:34:13
URL: http://skitkort.blogg.se/
Postat av: Mela

Svar: Ja det är jävligt gött, jasså är det goadare med sås till? :)

2008-11-03 @ 17:05:13
URL: http://matvraketmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0