B.Trhl

Idag har jag och Tina gått och gått, gått ännu mer, och lite till.
Sen har vi sett 5timmar av Pestens Tid (film) sen lagga skivan, mest troligt läsaren som är krupp, 1h kvar, får se det imorrn :)

Nu sitter jag och Tina bara och lejdar oss på msn, hon sitter typ brevid mig på sin dator, och jag sitter här, med hennes dator ;O

adam.,. tinyw säger:
jabapp
adam.,. tinyw säger:
natti fnatt
Tina säger:
fnatti hattarna
Tina säger:
^^
adam.,. tinyw säger:
ne
adam.,. tinyw säger:
trasdockor
Tina säger:
knasdocka
adam.,. tinyw säger:
bappmokka
Tina säger:
bappmockasin


Typ sådär kan en fullt normal konversation mellan oss se ut, knappt något IQ-relaterat alls.
 

Dags för lite yr då, mest för Tami Gun´s skull, han finner det extremt angenämt att läsa endel yriga rader, han har ju stege i spader.
 Så imorrn kommer jag nog ge mig ut på jakt efter den försvunna chipspåsen, värd 32kr på OKQ8 i Degeränget, köpt av Patron Hedquist år 1887 för 1öre, fatta värdeökning!!! Ska sälja den dirr när jag hittat den.
 Då ska jag köpa mig 2xchipspåsar på ICA + en budget cola, se film och käka snus. Det kommer bli ett sant nöje om jag får vara seriös. Må gud vila i dina chipshimlar.

Bapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0