En kväll

Jag och Tina stod och grillade fläskfilé, potatisgratängen låg i ugnen! Tinas telefon ringde, det var Elin. Hon ville att vi skulle komma på fest hos hon & Andreas, sure vi var på. Ringde runt lite för att fixa alkohol (sys var stängt), fick tag I Kalasad Clas, han sålde oss en 7a. Sen bar det av, in till stan, röjde lite, spela lite, sen drog vi på Big boy, tina käka lökisringar. Sen cykla vi hem, jag käka kött, fritera bananer och tog en mjölkliter upp på rummet, och nu sitter jag här!

Är mätt och lyssnar på musik, snart ska vi se klart filmen vi börja se igår http://www.imdb.com/title/tt0464141/ , den var fan läskig, tror dock det kommer bli läskigare nu mot slutet, verkar så. Sen ska vi kanske börja se Prom Night, en annan skräckfilm, verkar kanske inte så bra, men jag hoppas på det bästa =)

Maybe baby jag uppdaterar senare, tjuboi!

Dagens låt; :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0