High five Mr-x

Ye, ge mig en hög femma då, Mr-x säger "okej!"

Igår var jag på fest, det var gode nice, Tina kom, ännu mer nice, jag blev hungrig, inte nice, käka på big boy, nu vare riktigt nice =)

Imorgon ska jag och Tina förhoppningsvis till hennes stuga, köra cross och äta is. Får väl se vad som sker, hur som så är det bara 65 dagar kvar tills jag får tillbaka körkortet, varit utan i 88dagar nu, så tiden går ju fort.
När jag får tillbaka det ska jag och Tina och glida, säket till hennes stuga, där är det ju nice! Sen så kan jag ju börja söka jobb då, får ju inget utan körkort typ.

Nåja, en macka är alltid fint, eftersom man blir mätt av 4st, men då ska dom innehålla en härrans massa fett och grönsaker.
Herr Åkesson tycker mest om sina mackor på morgonkvisten, för då kan han dra en tarzan vid frukostbordet samtidigt som han dricker juice, det tycker han om, Herr Åkesson.
Senare under dagen tycker han om att läsa Aftonbladet, och gå på stan och titta på kjoltyg, kanske smyg-tralla inne på nån toalett också.
Han är väldigt finurlig den där Åkesson, bortar tänderna med torkat snus, använder diesel som deo, sen kör han med avbitna naglar som toalettpapper. En gång åkte han till Stockholm, han ville se kungen, men han köpte en hora istället.

Han har ingen familj förutom sina datagubbar i Tibia, dom gillar han, dom gör som han vill. Han har en kompis, som heter Bertsson, men dom har inte träffat varann på 12år eftersom Bertsson är folkskygg, och Åkesson är folk.

Snupp snapp snopp, så blev sagan kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0