Nattmackor

Ska börja äta nattmackor nu, finns inget bättre än att äta flott på den tiden där ämnesomsättningen är som sämst! Dock har jag inte ätit nån nattmacka idag, dumma dumma Attam!
 Ska verkligen försöka bli lite större nu, bara inte Tina börjar klaga på att jag blir tjock, om jag nu blir det, säkert blir det så =)
Menmen, något får hon väl tåla, mera Attam är väl bra borde hon tycka!


 Sköldpaddan Vs Haren är tydligen en fabel då Sköldpaddan vinner, vet ej hur, varför eller på grund av. Men jag vet att en hare är snabbare, så sköldpaddan fuskade, solklart fall tycker jag. Sen att sköldpaddan åt skinnsoffor och myskatter är en annan historia.
 Han gillade ju mysperson med vänner, så han tog med sin en 75a til mysperson, han gillade den, drack och blev vimmsig inni pankakkon. Sen spelade dom dragspel hela natten, till moster Gretas förtret.

Nu ska jag lägga mig och sova med Tina, hon är söt, hon är min ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0