Ojojoj han e kalen!!!

Jak e galen apa! Japp, Tina säger jag e kalen apa! Hon har rätt, KALEN :D

Nåja, Fredag igen, nu är det helg (alltid helg då man är slapp),. Måste ta vara på den här helgen såklart, inte många helger som kommer vara som denna, helgen är helg, inte vardag.. Helger är fint, för då är ens kompisar lediga, då kan man träffa dom faktiskt, hitta på något typ. Tina och jag har alltid helg, vi hittar aldrig på något på vardagarna, finns ju inga!

Idag (FREDAG DEN tionde i TiOnDE!) var jag på amf på nå jäkla basinfo, det var nice, man behövde inte skriva ner något ;) Tror jag kommer bli rik på att börja jobba, kommer ju tjäna oändligt mycket mer än vad jag gör nu iaf. Ska bara sova ut ett tag till så ska jag börja söka ett jobb :D Eller beror på, får Tina jobb, ska attam ha jobb också, så funkar det i dagens Sverige! Bappthorell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0