Smurfland

Jag är trött, Tina är trött... Hela mitt rum är trött, tapeter, damm, dator, säng... Allt är trött! Behövs renoveras, dock osmart då flytt snart är aktuellt, hoppas jag iaf. Högst 6månader kvar iaf, annars sliter jag håret från svålen! :D

Mår bra i kistan, ätit flera liter mat kring 1 inatt, välbehövligt efter dagens/nattens cykeltur ala Djupviken-Degeränget x2 med Tina!  Vi var hos hennes kära vän Elin, hon slog på en film så vi titta noga, börja bra men sluta med pankaka.
Ne fyfan vad jag är trött, ska gå från datorn senast kl5, hoppas jag!

Får lov att presentera mina öl, en bägare med snus och en liten flaska plommonsaft, bara dom finaste råvarorna.. Inga prepositioner, bara yr!

Go'kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0