www.attam.blogg.se

Attam.blogg är ett ställe där yra attam fantaster tittar förbi under dagen för att få lite hjärngympa av dom underbart finurliga texterna som finns här.
Jag vet allt att det är endel individer som brukar läsa den bloggen dagligen, men ägaren till bloggen hoppas på att det kommer vara fler intresserade inom en överskådlig framtid. Han har ju faktiskt lagt ner kropp och själ för att kunna leverera alla dessa ord och krussiduller, som skrivs ner på ett tangentbord i Norrbottens urskogar.

Han flickvänn anser att han är en såkallad "kryddare" som alltid förstorar upp allting för sitt eget vålmående, få saker att låta bättre,större, mer fantastiska än dom egentligen är/var. Dock finner han detta inte särskillt störande då han älskar henne, det kallar jag äkta kärlek!

Fick just konfrimerat att detta blogginlägg snart kommer vara slut, eftersom författaren ska se James Bond med sin flickvänn! Så jag får fatta mig kort; B-thrl

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha bilden, gode likt dig då du skriver i din sjuka blogg ;)

2008-10-23 @ 02:02:36
URL: http://skitkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0