2månader sen!

Idag är det exakt 2månader sen jag körde bil senast, nu är det bara 3månader kvar tills jag återigen får bege mig ut på vägarna! Men så går det om man råkas ha en gammelvolvo med turbo, 74km/h för fort på 90väg tyckte inte länsstyrelsen om och dömde attam till 5månader utan körkort, och några böter har jag inte fått än, tar väl länge att räkna ut dessa astronomiska summor...

Tur man har Tiny, annars hade man väl gått under eftersom man inte tar sig någonstanns, och hon är väl den enda som orkar stå ut med mig 24/7 :D Hon är allt söt hon, sötare än sötast,. eller hmm,, kan hon vara sötare än sig själv? Hjärnstopp!

Iaf så har Tiny fått ambition nog att söka två jobb på platsbanken, jag har bara kollat läget, finns inget jag vill ha, så desperat känner jag mig inte än.. Men dröjer nog inte många veckor innan man tar i princip vad som helst..
Imorgon drar vi återigen iväg från Piteå efter att ha vistats här i 6dagar, vi drar nämligen till Tinys stuga, det kommer bli chill, lugnaste stället i världen, bor fan inte ens fåglar där haha!

Sådär, yrat klart! Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0