Smurftastik

Om man tar ett rep, klipper det i fyra delar, bränner dom på kanterna och smörjer dom i fotogen, vad får man då?

Rätt svar ; Fyra brända rep indränkta i fotogen!

Gåtans svar förtäljer dock aldrig hur långa repstumparna var ;)

Känner verkligen för att bara yra igång och vara extremt osammanhängande inatt...
Börjar väl med att jag och min Tiny var på arbetsförmedligen idag, iklädda väldigt trashiga kläder för att dom skulle förstå att läget var akut, "we need money" lyste det om oss. Ska dit igen den 1a Okt, sen den 10e...

Andra grejer är väl att Tiny alltid tjatar om att åka cross, hon har tydligen inte förstått att med attam vid styret kan dessa maskiner hastigt och lustigt förvandlas till dödsmaskiner som uiiiiiiilar, ännu värre med passagerare, verkliga uiiiiiliiieees drar den... Och Tina bara skriker av lycka ;D Kanske dags att plutten köper sig en egen dödsmaskin! Hemska tanke, Tiny på en dödsmaskin.. Ser bara uiiilisar framför mig.

Vi skulle se två filmer inatt, hon började se den första själv då jag satt som klistrad framför datorn och bara sa "kommer snart"... 10min senare har hon tydligen somnat, hmmm verkar inte bli någon andra film, en film som jag verkligen ville se, Liftaren med Rutger Hauer.

Mera news är att jag inlett vinterbulken så jag någongång kommer ha energi att ta mig till gymmet, går ju fan inte att göra det på fastande mage, måste få lite fett först!

Sådärja, yrat färdigt... Forma med ätafet och sovgott! Heypa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0